zondag 14 oktober 2012

EEN GODSGRUWELIJK PROBLEEM








                                 
   EEN GODSGRUWELIJK PROBLEEM



Is het waarschijnlijk, dat ik gelovig ben... voor vele lezers!
Je mag alles aannemen en/of geloven op het gezag van iemand anders
als...
Je maar niet een christelijk geloof aanhangt 
want dát... is note done.



Maar dát... bedoelde ik niet met 
EEN GODSGRUWELIJK PROBLEEM




Wat dan?
Lees maar gewoon verder en alles wordt duidelijk.





In de vorige columns probeerde ik
OORZAAK EN GEVOLG
zó logisch mogelijk te presenteren maar... of me dat ook gelukt is daar... kan jij weer het beste over oordelen.


In élk geval was het











Nou zijn er heel veel opties om een probleem... op te lossen.










A BIG PROBLEM




Het volgende... laat zich waarschijnlijk niet zo heel gemakkelijk inkleuren.


Een gelovige zei me ooit eens het volgende:
Als er hierboven niets is, dan sluit ik gewoon voor eens en voor altijd mijn ogen
en niemand... zal of kan mij dan uitlachen.

Bestaat er wel iets... dan hebben de niet gelovigen een groot probleem...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten