zaterdag 20 oktober 2012

GESLEPEN DOOR HET VERLEDEN






ONZE VIEW


Beste lezers, fijn dat je er weer bent maar het zou nóg fijner zijn als je ook nog teken van leven wilde geven.

We gaan het natuurlijk weer iets anders doen áls... je eerder van ons gewend was.
Jonge wijn in oude zakken?

Blijf ons maar gewoon volgen en samen... zien we dan wel waar het schip strandt.
Heb je vragen of opmerkingen?
Voel je vrij!

Feedback is noodzakelijk durf en neem je verantwoordelijkheid.





GESLEPEN DOOR HET VERLEDEN
Ná GOD-blog en PUNT NL
hebben we de nodige ervaringen op kunnen doen.
We zijn geslepen door het verleden.

Maar staan nog steeds open voor het leven als een jongeling die wacht op zijn nieuwe bruid.


Mijn motto is mijn 'wapenspreuk' is

Benader een ander altijd met een open maar ongeschreven boek
en laat de éérste bladzijde
door hem of haar zelf invullen.

Pas dan... kan je samen succesvol verder het levensboek vol gaan schrijven.




GODS ZEGEN!
Groetjes Humphrey


1 opmerking:

  1. Hallo Humphrey, hier is mijn teken van leven. Volgens mij ben ik een maandje achter. Maar, dat geeft niet. Helemaal nieuw, zie ik wel. Ik vond op mijn bureau een kaartje met een heel bemoedigende tekst uit Filippenzen 4:6, "Wees in geen ding bezorgd, maar laten wij bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God".
    Zo'n mooie tekst, en toch breng ik nog niet alles bij onze Vader en Jezus. Soms nog te veel zelf worstelen.
    Dit kleine kaartje, met zo'n bijzondere Bijbeltekst, is soms net even nodig. Zowel voor mij als voor jou Humphrey, even weer beseffen dat we werkelijk niet alleen zijn.

    Gods Rijke Zegen jou zo toegewenst, en liefdevolle groet van mij, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen