dinsdag 14 mei 2013

HEE GOD

HEE GOD SORRY IK BEDOEL 'HEY GOD'

ff gewoon onder ons hé

Tuurlijk weet ik dat ze  je/u bijnaampjes geven zó van:
GVD
IETS
ALLAH
enz. enz.

Kent je/u wel tegen, want reactie van boven is 'Not Done' tóch?

Te beginnen met 'Het appeltje' van Eva
Nergens staat dat het een appeltje is het kan dus best een flinke peer wezen?

Maar oké God kwam nét deze link tegen:
GOEIE VRAAG

En dacht: Mensen geven overal een verklaring voor, vooral al het jou/jij/u betreft.

'Ze' ontkennen je bestaan omdat het maar weer moeiljker vragen oproept
Je zal maar bestaan tóch?

Oké, om dan maar tóch maar meteen mee in huis te vallen ~ Oops sorry bedoel de Hemelse Gewesten

Volgens mijn snappertje bent u/jij best gaaf!
Niet meteen boos met al die bijnamen op uw voordeur WOW

Laatst kwam ik weer eens zo'n loser tegen die mij vroeg:

Hoezó schiep God de mens naar zijn beeld en gelijkenis? Genesis 01:27

Moet ik nú die stakker vertellen dat: De mens ook uit drie delen bestaat
namelijk lichaam ziel en geest
Net als U 'Vader Zoon en Heilige Geest?

Of... zullen we de laatste het hem maar duidelijk laten maken?

Euhh.. hoor ik nog iets van je/u


Groetjes Humphrey


Geen opmerkingen:

Een reactie posten