dinsdag 20 augustus 2013

OUDE KOEIEN UIT DE SLOOT



JANNA


René Strobos ook te vinden op Twitter vroeg mij zijn blog te lezen
MIJN OVERDENKINGEN


Ná het tig keren te hebben gelezen én doorgespit bleef er maar telkens één optie over:
Humphrey je snapt er de ballen van.

Heb toen via de Blikopener Nieuwsbrief een oproep gedaan of iemand deze HOAX van René kon verklaren.
Dat was op 12 augustus 2013 en op 19 augustus 2013 kwam de verlossende e-mail van Janna binnen waarvan hieronder het verslag ervan.





Hallo Humphrey,

Het ontbreekt René kennelijk aan eigen gedachtes, want hij haalt oude koeien uit de sloot.
Het meeste heeft hij gekopieerd van websites die zich bezighielden met wat er allemaal zou gebeuren als het december 2012 was.
De Nobelprijs voor natuurkunde waar hij over spreekt, is reeds in 2010 uitgereikt.


We weten inmiddels dat 2012 gepasseerd is en we zijn niet met ons allen opgestegen, kristallijn geworden, paranormaal begaafd of overgegaan naar een andere demensie.
De poolverschuiving wil ook maar niet komen.



Koolstof heeft een aantal isotopen, maar Koolstof-7 is nog nooit wetenschappelijk aangetoond.
De laatste bekende isotoop is Koolstof-8 met 6 protonen en 2 neutronen
(dus 1 neutron mer dan de Koolstof-7 waar René het over heeft).

Deze isotoop is bijzonder instabiel, met, met een vervaltijd die zo klein is dat je dit alleen in een laboratorium kunt aantonen.
Als de isotoop vervalt, verandert het in een ander element en is er geen sprake mer van koolstof.
Alle koolstof isotopen, op 12-C en 13-C na, zijn instabiel.
Mocht 7-C bestaan, dan zal dit ook vervallen en hou je geen hersens of lichaam meer over.

Over dat aspekt hoor je natuurlijk
niets, omdat zulke sites worden volgeschreven door mensen met veel fantasie en weinig kennis van de natuurkunde


Het beste bewijs voor de onzin lijkt me wel dat de veranderingen hadden moeten plaatsvinden in 2012.
Het is oorverdovend stil geworden uit de hoek van deze voorspellers.

Iets nieuws is er nog niet voor in de plaats gekomen, dus rest René niets anders dan
OUDE KOEIEN UIT DE SLOOT TE HALEN.
Laat de man maar fijn verder dromen en zie zijn webpagina  maar als kostelijk vermaak.
Dat is ook precies zoals hij tegen ons, christenen, aankijkt.


Groetjes, Janna














4 opmerkingen:

  1. Deel 1

    ik zou oude koeien uit de sloot halen ..?
    Ik vond het ( voor het eerst ) niet de moeite waard om Janna te antwoorden.
    Ze laat zich ( in mijn ogen) flink in de kaart kijken ..maar ik ben er eigenlijk toch niet verbaast over.
    Ik had wel zo een soort reactie verwacht.

    Maar een het stuk over de koolstoffen is duidelijk niet van mij ..maar daar zal ik niet over vallen .
    Heb ik gewoon zoals vele andere dingen van iemand anders,,
    Maar dat mogen jullie ( vind ik) mij niet verwijten ..
    Jullie hebben ALLE verhalen namelijk ook uit de eerste ..tweede..derde ..misschien zelfs wel 10 e hand..en dat geloven jullie ook allemaal ..
    Maar niet alleen ik ....maar ook anderen halen oude koeien uit de sloot dus dat doen allen/ iedereen.... "zo schijnt...

    Vooral de gelovigen ( al duizenden jaren) dankjewel kerk en pastoraat ..!!
    Ik heb nooit beweerd dat ( beter lezen Janna ) dat ( wat er beweerd ) werd over december 2012 de waarheid zou zijn.

    Ik ben blij dat het ondertussen weer bijna een jaar later is geworden zonder al die voorspelde ellende.

    Ondertussen is het niet stil geworden Janna over wat er allemaal aan de hand ( schijnt) te zijn in ons hemels firmament.

    Misschien Wil je ..je er niet druk om maken omdat je wel andere zorgen hebt die belangrijker zijn ( in jou ogen) dan een schijnbaar onbelangrijk hemelverschijnsel zoals een komeet.
    Als volgende week de pleuris uitbreekt in het midden oosten omdat Obama vind dat hij aan de profetie moet voldoen ..dan zou ik als ik jou was je er geen zorgen maken en vooral niet om de buurlanden van Israël.
    De ware verschrikking schijnt gewoon een jaar later op het toneel te verschijnen.

    Dat is allemaal de schuld van de gregoriaanse kalender met zijn fouten ten aanzien van de juiste invulling in welke tijd we eigenlijk leven.
    Dat ten opzicht van de Maya kalender ( voor uwer duidelijkheid).

    Ik merk ook dat uit bovenstaande stuk een deel is verwijderd waar Janna vermelde dat Ik'.... diegene die het christelijk geloof belijden, zou beledigen en belachelijk maken .

    Jammer ..jammer Janna, dat dit OOK dit niet waar is ..dus niet gedaan.
    Mensen die niet beter weten en valselijk zijn voorgelicht maak ik niet belachelijk
    "IK " vind het spijtig, dat het zover is gekomen door iets waar zij op vertrouwen ..en dat is namelijk hun kerk... hun vertrouwen.. hun geloof.

    Het scheppings verhaal wat geloofd wordt door jullie kan voor een deel gebeurd zijn zoals jullie geloofsboek verteld.
    Andere boeken bevestigen ( voor een deel) jullie geloofs verhaal.

    Het is allemaal niet zo simpel als men geloofd, en er is veel bedorven door de hoeders van de kerk schriftgeleerden ...leiders pausen.... dominee's ...pastoors en Imam's.enz enz

    En beetje intellect ...( en dat zijn we ondertussen dacht ik wel geworden ) ....denken verder dan hun neus lang is en wat men hen heeft geleerd.

    TOCH ..?

    Ondertussen weet ik ook dat men neerbuigend op me neer kijkt ..
    De gelovige denkt het beter te weten dan ik ..

    Het valt me tegen van sommigen... en zeker van Humprey..en toch ben ik niet verrast van wat er gebeurd.
    Duizenden jaren hersenspoeling haal ik er niet zomaar even uit, en de gelovigen WILLEN niet horen ..

    Het gaat tegen alles in van wat ZIJ al waarheid verdedigen.

    Welke waarheid Janna ?
    Welke waarheid Humprey..

    Die van David en Goliath.;

    http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5797:toen-de-reuzen-op-aarde-leefden-video&catid=37:wereld&Itemid=50

    mocht je het opbrengen om deze film in zijn geheel uit te kijken dan is er nog hoop ( denk ik).

    Jammer.......dan........ lukt niet

    En dan dit ...?

    Dat van Methusalem die dik 900 jaar zou zijn geworden ?
    Het verhaal van dat de wereld in 6 dagen zou zijn geschapen ?

    Bewijs van wat ??
    Bewijs van de waarheid ..die 10 duizenden varianten kent ?
    Waar de christelijke variant de enige... en juiste ..zou zijn ?

    Give me a break beste gelovigen ..


















    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deel 2 ( moest van de server in twee delen) teveel woorden..

    Live and let live..graag ..

    Dat live lukt de meeste geloven nog wel, maar "LET LIVE ". ( voor de andere geloven ) dat wordt een probleem.
    Past niet in hun geloofsdenken /straatje/ dus ...NIET ...accepteren/negeren/penetreren/afbreken die hap en als het even kan kleineren ..
    Dat kunnen gelovigen zo goed.

    Moslim's zijn Geiten neukers
    Cristen doen het met varkens..
    Joden vermoorden Jezus..( niet erg slim) zeggen de ander geloven.

    Een ezel is nog slimmer dan ..enz enz..

    Het totale gebrek aan realiteit zorgt er voor dat het geloof nog nooit de mens de ruimte heeft gegeven om zichzelf te zijn.
    Best gelovigen ..Janna ...Humprey ...Margriet..Bert.. enz enz ( ik zei de gek Rene )..ja ja..als Atheïst kan ik ook zeggen ik geloof namelijk ook wat .
    Daar passen zelfs alle geloven in..
    Terwijl jullie vast zitten binnen de muren van je eigen kerk
    Geloven dus ..... ( het verschil in denken) die jullie tot wederzijdse oorlogen dwingen door INTOLERANTIE van jou god en de hele dagen maar roepen wees lief voor elkaar ..hou van elkaar heb elkander lief enz enz.
    Vrede... wat maar 2 dagen ( in theorie) in praktijk wordt gebracht wat men de kerstdagen noemt.
    Vrede op aarde en die achterlijk God heeft miljoenen mensen op zijn geweten ..
    En U denkt dat U beter weet ..dan Ik ..dat Ik oude koeien uit de sloot haal ..door borduur op oude geschiedenis en geschreven berichten en verhalen legendes en profetieën..
    Terwijl jullie godverdomme precies hetzelfde doen ..
    In alle schijnheiligheid mensen veroordelen en minachten omdat zij niet PRECIES zo denken als jullie.
    Dan den ik GODDANK ik ben VRIJ in mijn denken ..en mijn Nickname is goed gekozen ..DENKER
    Net als @observeerder of Gedachten_breker..of de6echte6denker6

    Ik breek mijn gedachten ..
    Ik observeer
    Ik denk na over 666 en alles wat voor zin en onzin wat daarover wordt geschreven door iedereen.
    Ik lees over Reuzen
    Ik lees over de eindtijd
    Ik zie het grote plaatje ( denk ik)
    Terwijl jullie vermoedelijk gewoon tevreden zijn met jullie god___S__beeld.
    Nou ikke niet ..

    http://www.niburu.nl/et/5224-aandacht-wordt-afgeleid-van-het-grootste-nieuws-ooit


    En ik weet dat het zinloos is om dit linkje te plaatsen ..
    Ik ga gewoon verder met de dingen die ik deed en doe ..en jullie ook weet ik ..
    Dat status quo blijft gehandhaafd..
    Goh wat een intelligentie bezit de mens toch ...................

    http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5803:wat-weet-fema-dat-wij-niet-weten-video&catid=37:wereld&Itemid=50


    Ik verwacht geen antwoord ..
    Mocht het wel zo zijn ...."hulde" ...!!
    En ga vooral niet inhoudelijk in op bovenstaande ..
    Met toch weer ...een vriendelijke groet van jullie luis in de pels..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HI René,

    Dank voor het geplaatste verweer ~ mijn view heb ik al gegeven zoals je inmiddels wel zult weten via de Blikopener Nieuwsbrief.
    Wie reageren wil moet zich ook vrij kunnen voelen om dit te doen.

    Geen WELLES NIETES discussie please, plaats jouw view en laat de beoordeling aan de lezer zelf over en/of hij/zij hierop wel of niet op verder op wil reageren.

    Groetjes Humphrey

    BeantwoordenVerwijderen