zondag 29 september 2013

HET VERMANENDE GROEN LINKS VINGERTJE


HET VERMANENDE VINGERTJE VAN JORRIT

Dank Humphrey dat ik van jouw blog gebruik mag maken, om ook mijn aanvaring met
JORRIT NUIJENS
wat uit de doeken te doen.


Toen ik op twitter tegen Jorrit opmerkte [nadat hij lady Bouchra sommeerde met:
"Was het maar waar. Leg 't hem svp ff uit @dekoran1"]

Reageerde ik met : Dát deze jongen zijn tijd vér vooruit was.
Meteen wilde hij met mij hierover 'debatteren'
Waarop ik ad rem zei:
"Whatever"

Dat dit in zijn verkeerde edele keelgat schoot bevestigden de tweets die daarna kwamen waarop ik natuurlijk niet op reageerde


Daar hij op twitter niet op 'persoonlijk titel' zit geeft het bovenstaande
natuurlijk een nogal onsmakelijke GroenLinks lading.


Laat ik het maar verder hierop houden, dat het een vrij brutaal manneke is
die heel graag ook op twitter zijn 'gezag' wil doen gelden.



VOORAFGAAND
'Heeft stemmen zin'
Deel 1

en

'The Beauty and the Beast'
Deel 2 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten