maandag 7 oktober 2013

HET KOMT WEL GOED SCHATJE


 OOK WEL EENS ZO IEMAND TEGENGEKOMEN
OF MISSCHIEN...BEN JIJ DAT WEL?





ACH WAT LIEF ACH WAT SCHATTIG
OF TOCH NIET?


Begin nu niet te eikelen dat ik op alle slakken zout leg
enne.. begin nu ook niet te eikelen dat ik een zeur ben.

LEES EN HUIVER!

Kwam enkele jaren geleden iemand tegen die me dit zei:
'Het komt allemaal wel goed'

Lag een briefje in de brievenbus waarop stond:
'Heb een deuk in je auto gereden....'

Diep geschrokken, het is immers een flinke deuk en kras op je ziel
ging ik verhaal halen.
De dader was niet thuis wél vrouwlief die me geruststellend zei:

'Het komt allemaal wel goed!'

Nadien NOOIT [lees nooit meer] iets van vernomen.


Wie zijn die hufters toch die altijd zeggen alsof ze de toekomst kunnen voorspellen:
HET KOMT ALLEMAAL WEL GOED SCHATJE?


Meestal komt het zelfs NOOIT meer goed is... mijn ervaring.


Dan heb je ook van die vele vele betweters die zeggen:
Ik kom morgen wel ff langs ~ ga volgende week op vakantie
ga volgend jaar nieuwe schuren bouwen om daarna te genieten van de winsten
die het zal opleveren.

DWAAS
morgen ben dood!



Zeg dan op z'n minst: Als GOD het wil
en/of
ik kom t.Z.t [te ZIJNER tijd] wel even langs.



2 opmerkingen:

  1. Als ze een deken over hun hoofd gooien ..
    Geloven ze nog steeds dat ze onzichtbaar zijn voor de ander..

    Opmerkelijk genoeg
    Word zo " indifferent "
    Weerspiegelt
    Het komt wel goed schatje betekend synoniem aan
    Desinteresse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke Desinteresse ---> Whatever ---> Fuck you toch? ;-) Groetjes van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen