zondag 20 oktober 2013

MY STORY

'Wie zijn billen brandt moet blij zijn dat hij niet andersom stond'
schreeuwde ze me toe.



Oké, nu weet u als lezer ongeveer welke kant we opgaan vandaag.
Maar hoe vertel ik het je?
'Gewoon bij het begin beginnen hoor ik iemand denken?'


Tjá, was het maar waar ~ eigenlijk is er geen beginnen aan.


Oké, ga het proberen en zoals jullie inmiddels al weten ook vandaag weer
in 'Jip en Janneke taal'


Moet heel even een duik nemen in de recente geschiedenis zo rond de jaren 60/70
De wilde jaren van de SIXTIES waren net voorbij en de Kabouters sloegen toe.
[Om het alleemaal goed te begrijpen lees mijn 7-delige column DAMN maar even]


De tijd van de Provo's en de Kabouters.
Wie niet weet wat ik bedoel, moet maar wat gaan Googlen.


KORT SAMENGEVAT [dus echt heel kort door de bocht] is de ellende
vandaag de dag, eigenlijk niet meer maar ook niet minder, gewoon

ACHTERSTALLIG ONDERHOUD

Als je het nu niet meer kan volgen lees dan mijn 7-delige DAMN eerst.


Dat gedoe met dat 'Medelanderschap' en 'Zwarte Piet is racistisch'
hebben we ons maar mooi laten opdringen.
Eigen schuld dikke bult dus!



Oké dat was





Maar...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten