donderdag 14 november 2013

ADHD OOGKLEPPEN


Wij hebben allemaal twee hersenhelften mee gekregen ~ de een kan er vaak meer mee doen dan een ander.

Je hebt normaal gevormde kinderen ~ je hebt hoog en je hebt laag begaafde kinderen ~
en... je hebt aanstelleritus kinderen.


Ze maken zich overal druk om ~ omdat tegen ze gezegd is:
Dát is normaal... bij jou we hebben er zelfs het pilletje Ritalin van de dokter ervoor gekregen.

Over de bijwerkingen natuurlijk geen woord
de kapstok ADHD wordt omarmd omdat de vervelende





AANDACHT TREKKERS


geen aandacht willen schenken aan de normale dingen des levens, wat een normaal kind wél doet.


Op het twitterke blijven ouders van zo'n loser de
WERKELIJKE OORZAAK 
onder *hun tapijt vegen.

Zélfs ná de bizarre onthullingen:

PSYCHIATER GEEFT OP STERFBED TOE

en

MOEDER SCHRIJFT KRITISCH BOEK  OVER ADHD


BEGRIJPELIJK BEGRIJPELIJK
dat ouders van zulke kinderen hun oren dichtstoppen en alles gebruiken wat ze maar kunnen vinden
om het falen van hun zorgenkindje te verdonkeremanen en te beschermen.


EEN HELE ZIELIGE BEDOENING







6 opmerkingen:

  1. Deze blog is een enorm zielige bedoeling!
    Hoe durf je zo te oordelen over iets waar je niks maar dan ook werkelijk helemaal niks van weet!
    Mijn zoontje is zoals jij dat noemt een loser...
    Nou mijn zoon is alle behalve dat!
    Maar omdat ik (en vele met mij) weigeren de achterliggende redenen/oorzaken van zijn stoornis a publiekelijk te vertellen op twitter, schuif ik dingen onder het tapijt? Wat een bullshit, grotere onzin heb ik nog nooit gehoord!
    Ook gehoord van privicie? Is iets waar mijn kind toch echt recht op heeft... En dacht toch niet dat ik veerplicht was de oorzaak aan de grote klok te hangen om nieuwschierig heid van mensen als jij te bevredigen kom nou... Mijn kind is veel meer waard dan dat!
    Heeft met zijn 7 jaar harder moeten strijden en meer mee gemaakt in het leven, dan menigeen ooit op zijn sterfbed kan evenaren! Ja daardoor is mijn kind beschadigd heeft een trauma en bij dat trauma hoort adhd/odd gedrag!
    En nou noem jij mijn kind een loser?!! Ben je niet goed ofzo?
    Een kind dat al zoveel aan ellende heeft mee moeten maken, en zich zo goed staande weet te houden..
    Verdiend zo'n bekrompen en kortzichtig oordeel niet!
    Word hier gewoon misselijk en verdrietig van!
    Ik wens je in het nieuwe jaar gezond verstand, en een bredere minder bekrompen kijk op het leven!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hier kan ik wel wat mee.
    Effe geduld..
    Had het nog niet gelezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie hier.... http://mijnoverdenkingen.blogspot.nl/ MIJN brouwsel..
    Mijn complimenten voor de grossier voor het aangeven van de ingrediënten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HI Anja dank voor je reactie!

    Begrijpelijk begrijpelijk begrijpelijk :(
    Jammer dat je mij op twitter blocked bleef mij geen andere keus over om hetzelfde te doen :(
    Was het wraak? Ach met meer dan 14.000 followers zal de klap veel harder bij je aan komen, bedenk ik me net.

    Mocht je denken dat ik jou op het oog had met het samenstellen van deze mini column?
    Nee hoor.
    Verzamel en publiceer alleen maar #facts

    Of ik spijt heb van deze column?
    Nee hoor, dan zal ik ook heel wat boeken/kranten moeten gaan verbranden waar #facts in staan.

    Heb trouwens totaal geen TEGEN-argumenten van je gelezen ~ heb je die dan niet?
    Las alleen maar emotioneel verweer van je ~ daar... zijn genoeg andere media wel voor geschikt waar jij je #ADHD-ei kwijt kunt.
    Misschien na de traantjes de tegen-argumenten van jou hier ooit te lezen?

    M.v.g. Humphrey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien zou je eens wat professionals kunnen opzoeken en interviewen die werken met mensen waarbij adhd is gediagnostiseerd. Iedereen predict voor eigen parochie. Wat jij doet is informatie van derden gebruiken zonder zelf onderzoek te doen. Wat jij daardoor schrijft is daardoor kwetsend, vooral doordat je het "facts" noemt zonder daarbij enig evenwicht in voor en tegen. Het is ongenuanceerd on onvoldoende gefundeerd ageren tegen een door de medische wereld erkende aandoening. Wat is de volgende in jouw rijtje? Kanker?

    BeantwoordenVerwijderen