dinsdag 26 november 2013

DINDSDAG BABBELTJE



                              DAAR ZAKT NOU MIJN BROEK VAN AF



Beste lezer vandaag is het kliekjes dag op deze blog.
HOEZO?


U kunt beter vragen 'Waarom' beste lezer!
Zal m'n best doen om het in Jip en Janne taal te verwoorden, oké?


De meeste bloggers bloggen om:
Hun bloggers ei kwijt te raken
Hun bloggers ego te updaten
Hun bloggers verhaal te doen, omdat in de real world niemand aandacht aan hun schenkt
Hun tijd gewoon wat door te komen
Hun ... vul zelf maar verder in ~ ben wellicht een categorie vergeten



Mijn missie is [ja ja!]om lezers aan het denken te zetten
Maakt me echt geen reet uit of ze er ook iets mee gaan doen ~ misschien voor mij een goede reden om er later een blog over te schrijven?


VERBETER DE WERELD en schrijf een blog, zoiets dan.
Wie mijn blogs leest en/of alsnog wilt lezen zal er achter komen dat:
Mijn view weinig tot geen... tégen argumenten kent.
Ik schijt als een vogel op jouw bolleke en vlieg dan gewoon weer verder ~ dát is de natuurlijke variant.
De psychologische variant merkje pas na dagen of weken ~ anderen verlaten dit leven zonder het ooit te weten te komen.


DÉ BELANGRIJKSTE VRAAG wordt altijd vermeden en/of afgedaan met 'Het zal wel'.
WAT DAN DIE BELANGRIJKSTE VRAAG IS?
Is er leven ná de dood?
Fijne dinsdag!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten