zondag 24 november 2013

NO PROBLEM



GOEDENDAG ZÉG!
We leven inderdaad in het tijdsvak
waar ZERO TOLERANTIE pas wordt toegepast als er maatschappelijke onrust ontstaat.

Honderdduizenden demonstranten op het Malieveld brengt onrust in de Tweede Kamer
en veel gedraai op de blauwe stoeltjes.






Recent publiceerden we het al hier én... op het twitterke:
IEDER ZIJN DING
Velletje eraf en/of clitoris zoek


DE BESNEDENEN
Néé, niet over Achmed of over Sam en Moos
Enfin lees zelf maar verder:

Tig jaren geleden werd deze ongelukkige jongen opgenomen in het ziekenhuis
getroffen door een heuse liesbreuk waar de honden geen brood van lusten.


Juist wakkere en alerte lezer!
Daar trof ik legio besnedenen aan, langs en voor mij, er was geen ontkomen meer aan.

Tijdens de herstelperiode [inderdaad in de tijd dat je hiervoor nog niet naar huis werd gestuurd!]
kwam tijden het bezoekuurtje
een pastoor in vol ornaat binnenwandelen.

Ik schrok me werkelijk een hoedje en stamelde tegen de geestelijke:
"Euh... gaat het dan zó slecht met mij?"

Hij stelde mij meteen gerust met deze verlossende en goddelijke woorden:
Nee hoor, we kregen een melding op de pastorie binnen dat jij
hier opgenomen bent.



Na de invoering van de privacy wetten bleven soortgelijke confrontaties
mijn opvolgers gelukkig bespaard.


Tjá, ben nu tot mijn dood ingeschreven bij de besnedenen
en geen haan.... die daar verder nog naar kraait.


Fijne maandag verder besnedenen en onbesnedenen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten