woensdag 6 november 2013

TWITTER BUBBELS



Já inderdaad ~ je kunt op te foto's klikken voor een groter formaat.

TWITTER BUBBELS



Begrijp je helemaal, dat je bij god niet weet waar ik vandaag naar toe wil.
Eerlijk gezegd 'Ik ook niet'


Bedoel hiermee, dat ik ook niet goed weet hoe ik het voor jouw edele neus moet neerzetten.
Laat ik het dan maar zó proberen:


Brutalen hebben de halve wereld zeggen 'ze'.
Nou mooi niet dus!
Ze hebben de hele wereld aan hun voeten.


Ze drammen en blijven drammen
om hun 'missie' aan jou te slijten.

Ze lopen op het twitterke met hun neus in erectiestand te paraderen
op zoek naar 'gehoor'-zame luisteraars.
Ze geven graag ongevraagd college vanaf hun twitterstoel.


Ze worden nooit moe, en  ze blijven maar door eikelen
zelfs... als jij al weg bent gelopen.



HOE JE ZE HERKENT?
AAN:

'Doe dít doe dát'
'Eet en drink dit niet en dat juist wél'
'Teken deze belangrijke petitie als je geen aso bent'
'Stem tijdens de verkiezing op....'

Je mag van hun jouw vrije mening hebben zeggen 'ze'
tenzij je maar voorstander bent van:

voor Greenpeace bent
voor de homo's bent
voor euthanasie bent
voor abortus provocatus bent
voor de binnengekomen buitenlanders bent, ook als ze jouw land en cultuur vernietigen.

Ze verordonneren:
Als je jeuk hebt moet je krabben waar het jeukt.
En als je geen jeuk hebt moet je maar naar de dokter.


Dát beste lezers zijn de 'Twitter-Bubbels'
waar mijn maag steeds maar weer oprispingen van krijgt
waar zelfs geen pilletje tegen is opgewassen.

Volg de nieuwe inburgeringscursus UPDATEN IN NO TIME
al... vergeefs.


Kom immers uit de tijd dat
een nicht altijd een bloedverwant van je was
en een pot een huishoudelijk voorwerp om thee in te zetten
en een relatiegeschenk geen aids was.

Argumenten ondergeschikt zijn aan de trending topics van de dag.

Kennelijk heb ik als time traveller iets belangrijk gemist
wat anderen zich al rücksichtlos hebben meester gemaakt.

Ooh... komen ze dan ook buiten het virtuele twitterke voor?
Zal er voortaan wat beter op gaan letten.
DANK!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten