vrijdag 8 november 2013

TWITTER WHIZZKIDS


WHIZZKIDS
Hierboven klikken please



Tjá, bijna elk ouderpaar denkt in den beginne dat zijn of haar kind een
Whizzkid is.

Ook op ons twitterke zijn deze Whizzkids ruim vertegenwoordigd.
Ze zijn dan wél... een stuk ouder.


Ze gebruiken het twitterke om hun kennis te showen.
Hoe vaak ik ze daar al niet tegengekomen ben, dát... wil je echt niet weten.


Kennelijk 'thuis' weinig gehoor of gezag
proberen ze mij steeds te overtuigen hoe
subliem ze wel niet zijn.


Een enkeling waagt het zelfs om mij
ongevraagd advies te geven
of ...
en dat is veel linker
om mij te corrigeren en/of
te ordonneren ~ wat ik wél of niet mag publiceren.


Twitter heeft mij een speciale knop gegeven om deze
losers snél en adequaat naar hun eigen Walhalla te sturen.


FIJN WEEKEND 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten