woensdag 20 november 2013

WHIZZKIDS NOT DONE



Beste lezer!

Já, ik meen het echt 'Beste lezer' u als vaste lezer nog nét geen fan, dát mag ik toch wel vinden?
Natuurlijk weet ik dat u het niet met mij eens bent!
Waarom ik dat denk?

Omdat u bewust verborgen blijft voor mij ~ bang... om uit de kast te kruipen misschien?


Geen angst beste lezer u bent en blijft lekker anoniem en zo
zal u ooit ook sterven.
De meeste sterven anoniem omdat...
ze tijdens hun leven gekozen hadden om te zwijgen.
En daarná?
Niets dan goeds over de doden, tóch?


Inderdaad veel mensen die ik wel eens tegenkom zijn
vis nog vlees
'Zó de wind waait zo waait mijn vestje' types.

Tóch... lijkt het me stug dat niet één of meerdere items
u onberoerd laten?
SHOCKEER maar beledig niet ~ er is altijd wel iemand die zich aangesproken voelt
echt waar!

Bent u nou echt een watje?

Vanaf vandaag zoeken we die nu juist!
Watjes die weinig of nooit hun mond hebben opengedaan, maar die wel
het hart op de juiste plaats hebben zitten.

Wilt u ergens over schrijven, dán... heeft u nú de kans!
U schrijft en wij zorgen dat er lezers voor zijn
allemaal gratis natuurlijk!


HOE?
Maak een blog aan hier op blogspot bijvoorbeeld
BlikopenerTeam1.blogspot.nl
BlikopenerTeam2.blogspot.nl
BlikopenerTeam3.blogspot.nl
BlikopenerTeam4.blogspot.nl
of
........blogspot.nl

u blijft autonoom en wij zorgen ervoor dat er lezers komen.
Meld het even bij ons aan, en dát is alles!


WAAR?
Gewoon op het twitteraccount
BLIKOPENER333
of op
BLIKOPENERteam

van Miranda en Monique

Heeft u een andere suggestie om uw blog te schrijven?
Laat het ons gewoon even weten please.



FF KORT DOOR DE BOCHT
Waarover u wilt bloggen is uw zaak!
Mocht het zijn, dat we er ons écht niet in kunnen vinden
dan laten we u het netjes weten
waarom we het niet kunnen recommanderen.


Een voorbeeldje zoals wij bloggen?
Lees onze blogs
of
deze recentste
Giro555



DEZE VRAAG ZAL ALTIJD BIJ U TERUGKOMEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten