maandag 16 december 2013

MIJN KERSTVERHAAL 2013


MIJN KERSTVERHAAL 2013

Ga maar rustig wat beter in je stoel zitten beste lezer ~ wat je nu te lezen krijgt is
een heel opmerkelijk en bijzonder Kerstverhaal
met... een boodschap erin verwerkt
die precies op maat is gesneden voor jou speciaal.

 U als time traveller kwam uitgerekend nú op mijn blog geland
PRECIES MAAR DAN OOK WERKELIJK PRECIES OP TIJD!

Zullen we dan maar ook meteen gaan beginnen?

EN KERSTVERHAAL ZONDER JEZUS ERIN IS
GEEN ECHT KERSTVERHAAL.


De meeste andersgelovigen en/ongelovigen zouden Jezus maar een
naar ventje vinden als ze wisten wat hij gezegd heeft.
DUS GEEN 'VREDE OP AARDE'?

Dát staat niet in de bijbel wel:
"Vrede op aarde onder alle mensen van goede wil"
begint u het al wat warm te krijgen?

Er zijn christenen die de bijbel voor waarnemen van

KAFT TOT KAFT
hier ff klikken
anderen geloven wat ze ervan gemaakt hebben, maar ook die
moeten ff klikken op de link én onderaan
ook nog eens klikken op: Volgende
Voor... nog veel meer fouten
in de bijbel.

 EEN BIJBEL VÓL MET FOUTEN?
Jazeker!

Enne u gelooft nog steeds in uw eigen 'Mijn Kerstverhaal 2013' ?
Jazeker!




OKÉ WE GAAN BEGINNEN, DOE DE VEILIGHEIDSRIEMEN MAAR VAST!


Velen zouden Jezus maar een naar ventje vinden als
ze wisten hoe Hij reageerde op het volgende




JEZUS GING UIT ZIJN DAK

toen Hij vernam dat ongelovigen slecht gelovigen de boot zouden missen #fact


Op dat uur jubelde[lees= ging totaal uit zijn dak!] Hij het uit, vervuld van de Heilige Geest,
en sprak:

"Ik prijs U Vader, Heer van hemel en aarde, omdat Gij deze dingen verborgen gehouden hebt
voor wijzen en verstandigen,
maar ze hebt geopenbaard aan kleinen.
Ja Vader zo heeft het U behaagd"
Lucas 10: 21


VOOR WIE VERBORGEN?
Voor wijzen en verstandigen zoals... u!



WAAROM IK HET VERDER NIET MEER UITLEG?
In tegenstelling tot andere drammers die het zó doen:
uitleggen uitleggen en nog eens uitleggen
doe ik... precies wat is opgedragen
verkondig het evangelie om niet.
Wat 'men' ermee doet is zijn of haar zaak.
Zoals Jezus het ook begrepen had.


Omdat ik net als in de parabel de man ben die:
Een schat op zijn akker heeft gevonden en het daarna weer begroef.
Voor de volgende zoeker/vinder?


DÍT IS MIJN KERSTVERHAAL 2013
EN TEVENS MIJN KERSTGESCHENK AAN U 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten