zondag 15 december 2013

SORRY



SORRY SORRY SORRY
VERGEEF MIJ ALSTUBLIEFT!


Kan er echt helemaal niets aan doen, het begint met walging en krijg er dan steeds oprispingen van
dan...
kotsneigingen, wat ik dan vervolgens totaal niet meer... in de hand heb.


WAAR IK DIE DAN VAN KRIJG?


OH SORRY SORRY SORRY, LEG HET U WEL EVEN UIT
HIERONDER HEB IK HET VOOR U OP EEN RIJTJE GEZET



Loop al jaren bij psychiater en heb kosten nog moeite gespaard om een geschikte medicijn
te vinden
maar hélaas [nog] niet gevonden.



WALGING EN VERVOLGENS KOTSEN VAN:
mijn soortgenoten die dierenproeven doen
en/of dieren beestachtig slachten.

Door beesten hun angorawol van het lijf te trekken.
enz. enz.



Ook van de ín of uit de kast gekropen holebi
sorry dat ik niet normaal ben en niet helemaal spoor.

Probeer het steeds weer maar het helpt niet bij mij
raak niet in vuur en vlam
maar krijg er wel braakneigingen van




Van de ZwartePiet haters die door hun niet zelf meegemaakte verleden
mijn traditie omvergooien.
Sorry dat ik zó racistisch ben geworden dat ik íneens moet kotsen
zonder enige logische reden.


Sorry ook dat ik niet begrijp waarom:
Jodenkoeken/Jodenvet - moorkoppen/negerzoenen en
mijn geliefde BlankeVla not done is.





SORRY GELOVIGEN
Dat ik kotsneigingen spontaan krijg als jij met jouw geloof ongevraagd komt aanzetten.






Van mensen die baby's in de moederschoot vermoorden en ouden van dagen
HELPEN te gaan hemelen
Terwijl ze zelf een gemaakte afkeer hebben van Hitler.





PLEASE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten