zaterdag 18 januari 2014

WILDE VROUWEN

                  M&M MIRANDA & MONIQUE
|


                                                  FEMEN



Mannen en lesbo's als jullie uitgekeken zijn
klik dan nu hierboven op FEMEN please

Wie denkt: Nou nou eindelijk openlijk vrouwenprotest tegen
de Islam die heeft het helemaal mis!

Deze pruimen zijn overal tegen BEHALVE tegen
abortus provocatus enz. enz.

Maar misschien... ben jij ook wel een voorstander wie weet?

Oké, laat je nou niet van de wijs brengen door mij
ik breng jouw hoofd niet op hol door mijn kleren uit te trekken
maar hoop wel met argumenten hetzelfde te bereiken.

WELKE ARGUMENTEN DAN?


Goed dat je het mij vraagt kijk
Ben niet voor 'baas in eigen buik' omdat als er een kindje
in wording is ben ik niet meer 'baas in eigen buik'
maar verantwoordelijk voor
het kindje wat daar tijdelijk woont.

Mijn borsten heb ik gekregen om mijn pasgeboren kindje mee te voeden
niet... om er anderen mee het hoofd op hol te brengen.


Natuurlijk mag jij jouw eigen afwegingen maken in deze
maar kom er bij mij niet mee zeiken.


GROETJES MIRANDA




Geen opmerkingen:

Een reactie posten