zaterdag 15 maart 2014

DIE BLONDE UIT VENLO


                   DE GOLDEN EGGS VAN
                        GEERT WILDERS
U heeft helemaal gelijk hoor!
Gouden eieren horen meer in sprookjesbos/fabeltjeskrant en/of
bij het paasverhaal vandaag de dag.

Er is al heel veel geschreven over deze blonde jongen uit Venlo
nog niet alles natuurlijk het:
In Memorian moet nog komen.

Wát je ook over zijn ideeën vindt hij is geen held op sokken!

Gisteren [15-03-2014] kwamen we zijn Achilles hiel tegen:
Geert Wilders gaan vergelijken met Hitler is not done

KNETTERGEK?!

Nou nee niet echt
Maar de vergelijking loopt al helemaal mank als je de foto's bekijkt:
Hitler had zwart haar met de bekende lok
en hij had twee honden

*Toegegeven Geert Wilders daarin tegen heeft altijd twee waakhonden om zich heen.

En nú komen we op het punt waar ik heel graag naar toe wil met u/jij/gij/je

HOE ZAL IK BEGINNEN?

Geert Wilders zal tot zijn dood bewaking nodig hebben zeg maar
de participatie 'mantelzorg' van de  regering.

Zou u/jij/gij/je in een kamertje van het bejaardenhuis langs GeerT Wilders
willen wonen?

Begrijpt u al waar ik naar toe wil?


EEN STANDBEELD ALVAST POSTUUM



Néé, stemmen op hem zal ik nooit doen, niets persoonlijk tegen Geert
maar stemmen is überhaupt not done

LEES HIER WAAROM


Dit geschreven hebbende:
Geert is mijn [nog] levende 'held'
OMDAT

hij spreekt waar anderen zwijgen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten