maandag 3 maart 2014

LOGICA vs GELOOF

               DE LOGICA VAN ONZE ZORGVERZEKERING


Vaak beweren mensen die ik persoonlijk ken dat:
'Geloven onlogisch is'
en daarom dom!

EEN MENING VAN EEN VOOR MIJ TOTAAL ONBEKENDE




De logische mens zegt:

BIG BANG THEORIE
"Eerst was er niets... dat eerst implodeerde om daarna te ontploffen"
Is dát nou logisch?

Op  mijn vraag over het toevallig ontstaan van het heelal en de wereld
vroeg ik:

Ik heb een lege doos gevuld met complete tv-onderdelen
Hoeveel miljoen jaren moet ik met die doos schudden voordat ik een
werkende televisie heb?

Hierop zeiden ze:
Natuurlijk nooit!


TOEN HET KWARTJE GEVALLEN WAS
GINGEN ZE BESCHAAMD HEEN


Dít kwam in plaats van de logica




  


Oké dan wachten we samen maar af wie het dichtst bij de logica was.

1 opmerking:

  1. Zoekt en Gij zult vinden (Uwe Zelve).Zie,en Gij zult gezien Zijn.Ga,en Gij zult vergaren.Hoor,en Gij zult gehoord worden.Spreek,en men zal spreken over U.Dit is Uwer taak,om te doen wat Mijn Vader U gezegd heeft,Ga,en vermenigvuldig...In Mijn Naam,zijt Gij geschreven,in Uwer Naam zult Gij Zijn...

    BeantwoordenVerwijderen