vrijdag 2 mei 2014

GASTBLOGGER ELS



Hoi ik ben Els!

Werk al enige jaren als vrijwilligster op de Blikopener redactie en sinds ruim 1 jaar
ook op twitter om het M&M team te versterken.


Wat ik vandaag graag kwijt wil?
Já, je leest het inderdaad heel goed: Wat ik vandaag GRAAG kwijt wil?

Veel mensen die ik redactioneel volg op twitter hebben een *missie

De één is aan het lobby'en voor een politieke partij/geloofsrichting, een ander weer
voor een kip!
Meestal spinnen ze hiermee veel garen bij!


Ze beweren het meestal met de allerbeste bedoelingen,
de één is zelfs nog 'groener' dan de ander.


Tóch heb ik heel sterk het idee:
Dat ze de wereld niet willen veranderen
maar dat ze
De wereld naar hun hand willen zetten.

SORRY





Ze schrijven mij met de regelmaat van de klok het volgende voor:

'Eet dít, maar eet niet dát'
'Koop dít, maar koop niet dát'
'Geloof dít, maar geloof niet dát'
'Draag dít, maar draag dát zeker niet'




Ben het inmiddels heel eerlijk gezegd:
 kots en kots beu

Blijf natuurlijk wel met één prangende vraag zitten:
 Is de kleur en de print van mijn huiskamer behangetje wel topic genoeg
in hún ogen?








Dít... wil ik nog wél ff tegen hun zeggen:
"Stoot je neus niet meer bij mij!''




Fijn Weekend!
Groetjes van Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten