vrijdag 31 oktober 2014

Identificatie Code



Beste tweep en/of gewone lezer,

Het is ons al meermalen overkomen dat een account op twitter tijdelijk verdween om enkele dagen daarna ineens weer op te duiken met hetzelfde of bijna de dezelfde naam.
Of die persoon fake/virtueel of correct is 
daarop moet je maar geloven.
Een klein voorbeeldje?
@typischmedia 
een van onze verslaggevers
is plotseling verdwenen van twitter.

Komt hij terug... dan heb ik geen andere mogelijkheid
om te checken of het fake is.
Bij twijfel niet inhalen dus... goodbye my friend 
WAT NU?


Stuur mij per e-mail en/of DM
uw persoonlijke code aan mij door
b.v. Mien123456789
en ik sla het op. 




KIES EIEREN VOOR JE GELD
Al onze verslaggevers stuur ik dit bericht door.
Hiervan gebruik maken is natuurlijk niet verplicht maar bedenk wel
Als je plotdeling verdwijnt en weer op komt dagen
neem ik niet zonder meer aan dat jij ook jij bent.

OOK onze followers kunnen en mogen hiervan gebruik maken.
Ook voor hun dus precies hetzelfde.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten