donderdag 18 juni 2015

HET ULTIEME BEWIJS



YEP! IK MAG WEER ALS GASTBLOGGER FUNGEREN

Mijn naam is Miranda en ben voortaan dagelijks te vinden op het
@BLIKOPENERteam

Lidwien en Humphrey vroegen mij om een column te schrijven over:
'Het Ultieme Bewijs'

In de startblokken? Dan begin ik maar.

Op twitter komen altijd reacties binnen en/of publiceren ze.


REACTIES positief of negatief nemen altijd een lading mee:
Van gefrustreerde tweeps of gewoon om wat aandacht te genereren omdat de thuis situatie daar niet [meer] ontvankelijk voor is.
m.a.w. ze kunnen hun ei niet meer kwijt.


Het allerbeste is dus:
Nooit... nogmaals nooit hierop rechtstreeks reageren
Door niet te reageren raak je de angel in hun achillespees en voorwaar ik zeg u:
Ze kunnen hier nachtenlang niet goed van slapen.

DUS...

Wens jullie allemaal [en onze Blikopener verslaggevers]
een hele fijne avond toe 
en voor strakjes

FIJN WEEKEND

Groetjes Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten