zondag 17 januari 2016

[0] TROTS OP NEDERLAND UPDATE 18-01-2016


Neem aan en hoop dat u de 7 mini columns 'Trots op Nederland' heeft gelezen of nog gaat lezen.
'Wie zijn geschiedenis niet kent is immers een blinde die naar de toekomst kijkt'



Beginnen we met Parijs.






Het heeft er heel veel weg van dat Frankrijk ondergaat
aan haar eigen #VreemdelingenLegioen


No Comment de drie foto's hierboven spreken al boekdelen.



Hoogstwaarschijnlijk is de massale vluchtelingen stroom u niet ontgaan?

De onderste twee foto's geven niet de vele verkrachting weer
maar de grote minachting voor vrouwen.
De 'MULTICULTURELE VERRIJKING' 
waarvan de bedenkers hiervan hopelijk een naar gevoel aan overhouden, zo rond de maagstreek




Hoogtijd om mijn view het licht te laten zien?

Net als ik zult u al begrepen hebben dat Nederland hierdoor in drie kampen is verdeeld.

LINKS RECHTS EN ER TUSSEN IN
Het is beslist niet mijn bedoeling om u een bepaalde richting op te duwen .
gewoon mijn zienswijze in Jip en Janneke taal.

Volgens mij moeten we de sroom asielzoekers [merendeels Moslims] niet helemaal kwalijk nemen wat ze hier doen:

Het zijn hun oude gewoonten die ook in hun rugzak meeging met het overschrijden van grenzen.
Natuurlijk zal ik bovenstaande zin wat anders formuleren als ik met de slachtoffers of hun vienden en familie zou spreken.

Natuurlijk raakt het mij en ben ik heel zacht gezegd boos heel boos zelfs.
Kan me ook best voorstellen dat u wilt weten op wie?

Niet op de vrouwen die midden in nacht gaan stappen en vaak meer vlees laten zien dan 
strikt noodzakelijk is.

Niet op de aanranders die doen wat ze dachten te moeten doen.

REST de politici en hun papagaaien en de Media
Wat nauwgezetter de omroep #NOS

1. De politiek heeft ons land verkwanseld aan de EU 
2. Het openen van grenzen 
3. En de kromme wetgeving betreffende asielzoekers


REGEREN = VOORUITZIEN
Maar het tegendeel zien we steeds gebeuren.

Al vanaf de jaren 60/80 werden in achterkamertjes 
door denktanks berekend en bedacht dat het kinderaantal in gezinnen door de pil en andere voorbehoedsmiddelen||Het gemiddelde kinderaantal per gezinvér onder de 1.2 zouden komen.
FUNEST we zijn immers geen Chinezen.
Dé oplossing was ... moet ik het u nog duidelijker zeggen of weet u het nu wel?


KORTE SAMENVATTING

Ik ben boos heel boos op onze politici
die het predikaat #landverraders best verdienen 




Hieronder een zeer recent linkje 
wat ik u ook van harte mag aanbevelen

POLITIE NEDERLAND 18-01-2016

Fijne maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten