zondag 24 januari 2016

MONDAY BLOG



Goedemorgen beste lezer,

Vandaag is het aan mij [José] om deze miniblog zinvol in te vullen en of het lukt is alleen maar door u te beoordelen.

Reageren mag maar hoeft helemaal ook niet, waarom zou u trouwens ook?
Het 'gelijk' is toch altijd aan mij.
ONZIN natuurlijk want de blogs zijn allemaal #blikopeners
wat u er ook mee doet is verder geheel aan u.

VANDAAG ga ik schrijven/typen over de recente commoties:
VERKRACHTINGEN


Oké zal er verder geen geheim van maken:
Zou bij God niet weten hoe dit voelt of smaakt
Net als u kan ik er natuurlijk wel een voorstelling van maken
maar of mijn empatisch vermogen mij verder kan helpen of tekort schiet zal ik ook nooit te weten komen.


Terug naar de realiteit van vandaag:
Ná de verzwegen verkrachtingen in Duitsland met oud en nieuw
probeert Links Nederland het weg te wuiven en Rechts tegelijkertijd 
het te gebruiken voor haar gelijk.

Natuurlijk heeft het helemaal niets maar dan ook helemaal niets met de Islam te maken is de claim van links.
De HAM-vraag voor u of u nu links rechts of er wat tussenin zweeft is:

Maakt het voor de ongelukkige slachtoffers eigenlijk wel wat uit, door welke religie ze zijn verkracht?
Mijn persoonlijk inlevingsgevoel zegt NEE!


En nu komen we op het kardinale punt:
Vrouwen [heb het nu puur over Nederland alleen] werden altijd al verkracht binnen het huwelijk en daar buiten.
De recente verkrachtingsgolf is geheel anders en buiten alle proporties.


VROUWEN zijn voortaan totaal niet meer veilig als ze buiten de deur zijn!
Het uit 1960 stammende 'Baas in eigen buik' syndroom is nu gewoonweg een lachertje.


Het vrouwelijke loopje 
de uitdagende kledingstukjes
zullen voortaan 
een argument zijn om te verkrachten.

NEE dit is niet mijn mening maar kun je al volop in de media lezen.



PERSOONLIJK vind ik het wel een verbetering dat jonge meisjes en vrouwen nu wel heel wat voorzichtiger zullen worden.

"Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid"




WIE U OOK BENT
Links Rechts of er tussenin:

U heeft heel veel uit te leggen aan de slachtoffers van toen ~ van nu en die zullen volgen.
Immers door u toedoen kon het gebeuren.
WIENS TOEDOEN???

De politiek, de er omheen draaiende media
de [ver]zwijgende politieagenten!

Komt er ooit een eigen familielid of goede kennis in het nauw:
Bedenk dan alvast nú wat u straks gaat mompelen
oog in oog met het slachtoffer

WENS U ALVAST HEEL STERKTE EN WIJSHEID TOE


Fijne maandag met de groetjes van

José







Geen opmerkingen:

Een reactie posten