woensdag 17 februari 2016

FACILITATE



FF MIJN GAL SPUWEN

Klonk heel goed OPEN GRENZEN voor: Vrij verkeer van goederen en personen
Binnen de EU grenzen wel te verstaan.

Nu komen mensen zonderen goederen uit landen waar ik het bestaan ervan niet eens wist... binnen gestrompeld
wat ik ook nog heel zielig moet vinden.


Ná de #knuffel homo nu ineens de #knuffel asielzoeker
op mijn ontbijtbordje



#Meermeermeer roepen #linkse kelen.naar mij: want anders ben je een ASO
Het ging alemaal in een heel snel tempo 
Eerst was ik een racist omdat ik ZwartePiet wilde behouden
Nu een racist én een islamfoob

WAT NU?

Natuurlijk begrijp ik met mijn snappertje
wat de oorzaak hiervan allemaal is.
U/JIJ/GIJ 
ook?


Voor de helderheid zodat we beiden de neus dezelfde kant op hebben:

In de jaren +/- 1980
werden DENK-tanks neergezet.
Het ultieme probleem was toen en nú
Dat een gemiddeld gezin naar zeg maar 2.7 kinderen moet gaan"
wilden wij onze verzorgingsstaat in stand kunnen houden.

Baas in eigen buik/Abortus Provocatus en de pil hielpen niet echt mee.
De hoop was: dat nieuwe groepen met een wat
kindvriendelijker opvatting Nederland zou gaan over-bevolken.

U kunt het nog wel allemaal een beetje volgen?

WAT KORT DOOR DE BOCHT
[anders is het geen mini column meer]


U/JIJ/GIJ en ik
zijn verraden door... landverraders?
Kan zo snel geen ander woord hiervoor vinden #sorry

Nieuwkomers die eisen stellen
Zijn geen immigranten maat bezetters

Nou heb ik persoonlijk niets tegen andere geloven.
Wél tegen mensen die dit gaan faciliteren
FACILITATE 

WIE IS NU DE EZEL?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten