woensdag 9 maart 2016

CRITICASTER



Beste lezer!
Voor de een totaal overbodig voor een ander weer bitter noodzakelijk.
WAT DAN? 

Korte uitleg 'Criticaster' 
Er zijn meerdere uitleggingen:
Wij pikken er alléén deze uit:

1. Letten op de details van de binnenkomende en uitgaande berichten
2. Fungeren als blikopener/eye opener zonder te drammen.
3. Take it or leave it


Sinds vele duizenden jaren zover wij konden nagaan:
Aten mensen: Vis vlees eieren enz. enz.
De woorden: vegetariërs/veganisten enz. moesten nog uitgevonden worden

Voor de helderheid:
Ik kom nog uit de tijd dat
Een relatiegeschenk geen aids was
Een nicht altijd een bloedverwant van je was
Een pot een keteltje om water mee op te zetten
Een LAT-relatie niet bestond


Nou zijn er mensen op deze wereld die menen
Dat het knabbelen op kool/gras en worteltjes
Dé aangewezen producten zijn om langer en/of gezond te leven

Iedere gek zijn gebrek

No Problem met deze holbewoners.
WÉL als ze mij ongvraagd[!] hiervan willen overtuigen

En.. dat het eten van speklapjes

van mij een ASO maakt.



ff een tussendoortje

Mijn oude moeder kwam op hoge leeftijd [in de tachtig!] 
bij haar huisarts:
Na een kort onderzoek zei de goede man:
Beste mevrouw
Ik heb de oorzaak gevonden:
`U ademt helemaal,verkeerd`

Mij moeder adrem:
Ben er wel 84 mee geworden dokter
en u moet nog maar zien of u ook ooit zo oud zal worden. 



Terug naar de drammers o.a.
WakkerDier
Partij van de Dieren
enz. enz. 



WakkerDier heeft het concept gevonden om
u en mij
Een onaangenaam gevoel te bezorgen
terwijl ze zelf rijkelijk leven van donaties
De goeroes boeren goed
.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten