dinsdag 12 januari 2016

EUH... BEETJE JALOERS?


Mag vandaag alweer als gastblogger schrijven.
Mijn naam is José dus aangenaam om kennis met u te maken.


IEDEREEN is weleens een [beetje] jaloers, al komt het bij de meesten de strot niet eens uit.
Zó ben ik een heel klein beetje jaloers op mensen die ongelovig zijn.
Ze kijken met hun neus niet verder dan hun korte leventje lang is hier op aard.

Volgens deze zelfde ongelovigen:
Komt iedereen na zijn/haar dood weg met alle leed wat ze ooit veroorzaakt hebben.
LOGISCH want hierna is er niets meer volgens deze ervaringsdeskundigen.
Een vervelende bijkomstigheid is wel als ze het mis hebben.

Gewoon ff sorry zeggen bij je laatste doodsrochel en dat is is het dan.


Zó ben ik ook jaloers op mensen met het DOWNSYNDROOM
Ze leven gewoon hun eigen leven zonder er zich bewust van te zijn hoe anderen het zien of beleven.

Ben ook een beetje jaloers op u als lezer van mijn blog.
Geen enkele verantwoording hoeven af te leggen over wat ik nu allemaal schrijf.

Nou #datwast het dan, een  fijne woensdag gewenst beste lezers,

José



.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten