zaterdag 2 januari 2016

STEL JE EENS VOOR ... IK BEN GOD

Oké ik ben God 

Maar laten we dan eerstens de bananen niet vergeten>
Kijk Nederland kreeg een GIF-verbod om op vuchten te spuiten.
En wat deden die losers?
Ze verkochten het aan de arme landen
BAM!

IK zorgde er vervolgens voor dat het in de Nederlandse supermarkten terecht kwam,
Eerlijk = Eerlijk toch?

D-Day 1945

Ik zag Nederland lijden onder Hitler!
En zorgde ervoor dat deze vreemde man geen verder leed kon toebrengen.

MAAR... WAT DEDEN JULLIE MET DE GESCHONKEN VRIJHEID?

Abortus Provocatus en Euthanasie legaliseren.
Vrouwen droegen zeer uitdagende kleding om mannen het hoofd op hol te jagen.

Zelfs jonge meisjes liepen zeer onbeschoft in de late nacht op straat.

HOE MOEST IK HET TIJ 'GODDELIJK' KEREN?


JUIST!

IK zorgde dat veel landverraders in de politiek:

Massa's emigranten Nederland ging overspoelen
Ze hadden maar ÉÉN opdracht:

Stoute vrouwen flink de les gaan lezen
Abortus Provocatus en Euthanasie
weer strafbaar gaan maken.

IK stuurde de godsdienst van de VREDE naar jullie

Wie niet luisteren wil moet maar voelen

Het is maar dat je het weet.
GOD













Geen opmerkingen:

Een reactie posten