dinsdag 15 oktober 2013

COLD TURKEY



HET OVERBEKENDE STRAFBANKJE
OF 



DE 'COLD TURKEY' METHODE OM HET VOOR EENS EN VOORAL...

Kijk beste lezer, ben een eenvoudige volksjongen die graag ziet dat de waarheid zoveel mogelijk gescheiden wordt van de leugen.
LEUGEN EN BEDROG zijn mij een gruwel.



EEN KLEIN VOORBEELDJE?
Vooral mensen die tig jaar jonger zijn dan ikke proberen en blijven maar proberen
 mij
aan hun [nieuwe] richtlijnen te binden.

Ze verzinnen regels waar ík mij aan moet houden, terwijl ze zélf jaren later hun eigen regeltjes massaal overtreden niet meer wetende, ze ooit zelf te hebben verzonnen

oftewel het verschil tussen mijn en hún korte en langer termijn geheugen.



IETS VERGETEN NO PROBLEM
Nog wat erger is, wat ik daarboven op
stelselmatig ook nog meemaak?
De 'ze' [zie boven] de 'regels tijdens de wedstrijd' nog al eens veranderen.






MOET IK SOMS NOG WAT DUIDELIJKER WORDEN?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten