woensdag 27 november 2013

THE INVITATION


Misschien is het tijd voor uw update?
Waarom nú?


Goeie vraag, dát zoek ik op voor u!

Kijk er zijn altijd maar twee opties:
Het is waar of... het is niet waar.
Half waar is meer voor mensen die of van twee walletjes willen eten
of
die liever de gulden middenweg kiezen
om daardoor te kunnen doen of laten wat ze het beste uitkomt.

Is er een leven ná de dood?
Je hebt maar twee mogelijkheden:
Wel of niet.

Als jij het zeker weet, moet je hiervan ook|de consequenties ervan nemen.

Je hebt verschillende basis geloven;
Welke is juist of... zijn ze allemaal juist?

Stél... dat er maar één juist is, dan zitten er meer dan tig mensen in de problemen.
Immers in de verre geschiedenis terugkijkende zien we hele horden bevolkingsgroepen
zonder maar énig geloof door het leven wandelen.
Stél dat er toch 'Iets' is zouden ze dan ook bij God verantwoording moeten afleggen
met b.v. de 'Tien Geboden' ?
Die waren er in hún tijd niet eens tóch?

Gelukkig is dít niet mijn probleem
waar ik me nu zorgen over hoef te maken.


Iemand [Eindhovense stadsprediker Arnol Kox] zei me eens:
'Als er niets is kan niemand mij later uitlachen ~ als er wél iets is ben ik de gelukkige'
of iets van gelijke strekking.

Iedereen heeft dus twee mogelijkheden om op de"
UITNODIGING
in te gaan.




THE INVITATION





Sommige losers menen mensen zó te moeten uit te nodigen
voor de maaltijd.



Heb er heel lang over nagedacht hoe ik het onderstaande zou moeten verwoorden.

Kijk we hebben meerdere opties als we niet het risico willen nemen dat er later niets is.
Welk geloof is nu juist en welke niet of half juist?

DÁT IS JOUW KEUZE ALLÉÉN!

Ik kan en hoef niet voor jouw te kiezen pfffff
grote opluchting.



Mijn missie is alleen om jouw het volgende voor te leggen
niet meer maar ook niet minder.


Als er een God bestaat dan heet hij beslist niet 'Iets'
Wélke God jij kiest die krijg je ook!
Waar je hart op aarde is dáár... zal jouw ziel later ook zijn.


Feitelijk maakt het niet uit wát je kiest
ALS JE MAAR KIEST
*Niet kiezen is ook een keuze!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten