donderdag 26 december 2013

DIE BLONDE UIT VENLO



GEERT WILDERS 
Die blonde jongen uit Venlo

Wát je ook van hem vindt één ding staat buiten kijf
hij is en blijft zeer opmerkelijk.

Veel voor en tegenstanders van de PVV schreven en schrijven over hem
Natuurlijk lekker veilig achter hun pc-stoel zonder kogelvrij vest.

OFTEWEL
ÉÉN VAN DE VELE REDENEN DAT HIJ IN DE PERS-MEDIA
weinig positieve aandacht kreeg en krijgt.

Om misverstanden te voorkomen:
Ik zou nooit maar dan ook nooit op hem gaan stemmen
Je mag en kan dus verwachten dat ik ook voor de
volle 100% onafhankelijk ben.



"JOOST MAG HET WETEN" 
Joost een heuse journalist 'denkt' dat Geert Wilders
'De scheiding van Kerk en Staat' niet begrijpt.
Tjá, Joost daar ga je dan languit op je bek.


Nou hoeven de lezers van mijn mini blog mij natuurlijk niet op mijn
blauwe ogen te geloven

Maar ik voorzeg u het volgende:

Geert hoeft eigenlijk niet eens bewaakt
en met een kogelvrij vest rond te gaan huppelen langs 's Heeren Wegen


WAAROM NIET?
Kijk één of andere gek kan natuurlijk altijd  toeslaan
als je maar een bekende Nederlander bent.
Maar daarvoor natuurlijk geen permanente bewaking enz. enz.

In onze geschiedenis hebben we al kunnen zien dat
velen die de loop van de geschiedenis daadwerkelijk konden veranderen
Of gedood zijn of... het wonderlijk overleefden.
Ja ja, denk zelf maar even na, wie zoal!

Kennelijk is er IETS wat de loop der dingen bepaald.


Oké naar de hamvraag dan
Waarom hoeft Geert Wilders niet meer bewaakt te worden

en met een ´kogelvrij harnas´ rond te struinen


OMDAT HET TEVEEL RUMOER ZOU OPLEVEREN
WAT NIET TEN GUNSTE VAN DE PLANNERS ZOU ZIJN
EN DUS... AVERECHTS ZOU UITWERKEN.

WIE HET VATTE KAN DIE VATTE HET


OBSERVER HUMPHREY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten